לא שוכחים את נהגי האוטובוס: חצי טון בשר, מאפים ושתייה יחולקו במירון

בנצי לייזרוביץ No Comments on לא שוכחים את נהגי האוטובוס: חצי טון בשר, מאפים ושתייה יחולקו במירון

לא שוכחים את הנהגים: 8000 כוסות קפה, 3000 עוגות קונדטוריה ומעל ל-500 ק"ג בשר: זה מה שצפוי לחכות לנהגי האוטובוסים במירון

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאות אלפי חוגגים צפויים להגיע החל מיום חמישי הקרוב להר מירון כדי לציין את חגיגות ל"ג בעומר בקברו של התנא ר' שמעון בר יוחאי. מאות נהגים שעובדים יומם ולילה יביאו את הציבור הענק בבטחה אל מירון, אך תמיד היו נשכחים הנהגים מחלוקת האוכל והשתייה בשטח מירון, וארגון הנהגים דאג לכך. השנה יצטרף למערך הלוגיסטי אוטובוס מיוחד שיחלק מזון ופינוקים לנהגים בשטח.

כבכל שנה ושנה, ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית יתפרס בשטח ויאפשר לכלל הנהגים לקבל את המנוחה הראויה כולל ארוחות מסודרות ושלל פינוקים. אנשי ארגון הנהגים יהיו פרוסים בחניונים השונים. בין השאר בחניון כחל, חניון פרוד, חניון כרמיאל וחניוני תפעול סביב המעגל המרכזי.

ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית יפעיל לראשונה אוטובוס ממותג שיסתובב בחניונים השונים ויזמין את ציבור הנהגים להגיע אל פינות המנוחה אשר מיועדים עבורו.

לקראת ל"ג בעומר, חושפים בארגון נהגי האוטובוסים את כמויות הפינוקים שיינתנו למעל ל-1500 נהגים הצפויים לקחת חלק במבצע.

בין השאר רכשו בארגון הנהגים מעל ל-8000 כוסות קפה, 3000 עוגות קונדיטוריה, 200 ק"ג של אבטיחים ופירות, וכן עמדות ברביקיו שיכללו מעל ל- 500 ק"ג בשרים הכוללים 200 ק"ג המבוגרים וקבבים ו-300 ק"ג של חזה עוף ופרגיות. בין שאר הפינוקים שינתנו לנהגים, עמדות להכנת קרפ צרפתי, קלחי תירס וכן עמדה של סחלב חם.

יוני קריספין, נהג בחברת "אפיקים" וחבר ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית המשתתף בהסעות למירון כבר מעל ל-20 שנים מסר: "בכל פעם שאנחנו מורידים את החוגגים בכניסה למירון אנו רואים את כל העמותות וארגוני הצדקה מחלקים לנוסעים שתייה ואוכל. אף אחד לא עצר ושאל למה לא לתת כוס שתייה גם לנהגים שמביאים אותם ונוסעים סביב השעון מ-16:00 עד 4:00 לפנות בוקר, נחים כמה שעות וחוזרים להסיע את החוגגים".

עוד הוסיף, "היינו מביאים סנדוויצ'ים מהבית ובחמש השנים האחרונות דאגו לנו לתחנות מנולה שכוללות אוכל, שתייה ושלל פינוקים, השנה מכניסים לראשונה אוטובוס שיכול להגיע עד אלינו לטובת הנהגים שלא מצליחים להגיע לתחנות המנוחה . אני מתרגש שבשביל כולם שסוף כל סוף רואים גם אותנו- הנהגים".

 



0 תגובות